Jag behöver bara någon som håller ihop mig, när det känns som om bröstkorgen slits sönder av ångest

Vad som har hänt är att jag tappat mig själv lite, but I'll be back, börjat läsa en fin bok och börjat inse att ibland, ibland är man på egen hand i myllret av människor. Jag har turat mitt i natten för ingen anledning, gått och druckit öl ur en burk med en fin kompis till mig, slängt ut min soffa och flyttat tillbaks min säng dit den var för ett år sedan och sedan kommit på varför jag flyttade den från början, köpt blusar så det ryker om det och jobbat lite.

Allting står still fast att det rör sig hela tiden. Precis så känns det. Tiden bara går och här står jag och väntar på att något som redan händer ska hända. Imorgon är det fredag och då är jag ledig, så det är ju bra, och här har ni lite Girls för att serien är så himla bra.
 
 
 
 
 
 
 
 
bäst.
 
 
 
Vardagligt | |
Upp