Du får göra vad du vill med mig ikväll


Igår började jag packa i min turkosa samsonite för att vi ska åka till Barcelona imorgon. Åh jag är så himla förväntansfull trots att vi åker för att spela FN-Rollspel. Jag som aldrig satt min fot i Spanien!

Sen hämtade Sofia mig i sin fina bil och vi åkte ner till Margaretaparken och lade ut fyra filtar och skulle plugga inför Barcelona. Från halv två till klockan sex läste vi fem sidor högt, och annars åt vi bara. Sofia köpte två Siaglassar och riskakor och vindruvor och sånt säger man helt enkelt inte nej till.
 
I
Klockan sex trillade det in människor från både min och Sofias klass, vi går ju i parallelklasser, så det var bara så himla underbart att det var blandat med människor som grillade på engångsgrillar och spelade gitarr och kubb tills det blev mörkt.
 
Idag kom Sofia och sa att hon kunde skjutsa hem mig om jag slutade tidigt, vilket jag fick, och istället för att åka hem åkte vi till Väla och jag handlade både en parfym och en jacka. Det var inte riktigt planen så att säga.
Nu packas det (läs ser på Grey's Anatomy) och planeras. Detta ska bli så jäkla bra.
Vardagligt | |
Upp