They say the best stories come from the worst nights


Idag hade jag kostymbyxor och converse på mig. Hur kan jag aldrig haft kostymbyxor på mig innan?

Jag snodde en tugga från Elins äpple. Min glugg lämnade bevis.
Sen såg jag på min fina kompis Elins teaterföreställning. Hon var superduktig och jag är så stolt och glad över att hon är en vän till mig.
 
Sen har jag tänkt på en sak. Eller snarare så vill jag dela med mig av det. Det var någon som sa till mig att man lyssna på låtarnas melodi eller beat... eller på texten. Jag kan inte stå ut med en låt som inte har en meningsfull text. Inte alls. Så därför ska ni få tre fina låtar med fint innehåll som jag kan ligga och lyssna på och stirra i taket till. 
 
Signs, Bloc Party; Beating Heart, Ellie Goulding; Call Me Up, Wakey!Wakey!. Det ni. Musik med text.
 
 
Vardagligt | |
Upp