Sju sorger och åtta bedrövelser sedan.

Idag är jag sådär extra glad för...
 
Alla nya vänner som jag någon gång kommer träffa någonstans och alla som jag har och som jag haft, oavsett hur det slutat. 
 
Musik i allmänhet, för The Script, One Republic, Veronica Maggio, Timbuktu, Peter Lemarc, Lars Winnerbäck, Sylar Grey, Ron Pope, Taylor Swift, John Legend, Eric Hassle, FUN, Florence + the Machine... mina favoriter och massa fler. Musik är liksom definitionen av livet!
 
Ni vet hur Beyoncé först gjorde det och sedan när U2 tvingade på oss album i iTunes? Jag har lyssnat igenom Songs of Innocence en massa gånger nu och nu är jag helt fast i U2 som jag aldrig uppskattat förut. Sneaky in deed, men det funkade på mig!
 
Jag flyttar till Dublin om 24 dagar och lämnar en massa saker som jag behöver komma bort från ett tag här hemma för att ge mig själv en chans till att göra något på egen hand. Jag har varit rätt bortskämd kan jag tycka ibland..
 
Att mitt rum för första gången är rent för andra veckan i rad. Yeah.
 
Imorgon är det fredag och helgen bjuder på partaj och tacos, finns det något bättre?
 
 
 
 
 
 
Vardagligt | |
Upp