Take the crown without falling down

Helgen har flugit förbi, och jag har haft en perfekt sådan. I fredags hade vi team night out på en bar som heter Bernard Shaw (tips, tips) innan vi sprang vidare till Opium och jag och en kollega trillade ur taxin klockan fem på morgonen hemma hos mig. Ibland blir jag glad att jag går ut så sällan för då blir det så förbannat bra när det väl händer!
 
Jag bokade en biljett hem över studenten också, mest för att jag känner att några av mina bästa vänner går ut, men sedan är jag väl lite hemmasjuk också. Inte som så att jag vill bo hemma, men jag saknar familjen och mina vänner och då är det väl inget fel med att ta chansen att trilla hem torsdag till söndag?
 
Igår kom Ulrika hit och vi drack vin, drinkar och lagade riktig fredagsmat hemma hos mig. Hon lämnar oss nästa helg så nu försöker vi spendera all tid i världen med varandra så att vi inte saknar varandra allt för mycket sen!
 
Här är en fin gränd tillsvidare. Dublin är finare än fint.
 
Dublin | |
Upp