Walking on sunshine

Idag fullkomligt strålar Dublin, vilket är konstigt för att det snöade igår. Tråkiga med detta är att mina problem lägger sig på hög. Igår vaknade jag klockan fyra på morgonen av smärta i örat. För alla som inte riktigt känner mig så är det rätt standardiserat för mig att det är något fel med mina öron. Hur som så låg jag hemma igår hela dagen, och gav ett försök på att jobba idag samt figurera ut hur försäkringen fungerar med jobbet. Fick gå till banken och plocka ut pengar för att mitt kort fortfarande inte kommit sedan jag lyckades gå vilse från det. 

Men bortsett från det är det en himla fin fredag i Irlands huvudstad. Jag var inom och köpte ett par byxor och åt lunch med Roxanne innan mitt öra totalt freakade igen och jag gick hem och dammsög. Jag har en tendens att stöka ner rejält under några veckor för att sedan städa och få det tiptopp under några veckor och sedan går det liksom i en ond spiral. Inte lätt i ett så litet utrymme heller!

Leeson Street 
Början på Grafton Street
Ett nystädat rum. Alltså, lägg gärna märke till att jag verkar ha mer resväskor än vad jag har saker i rummet!

Trevlig helg!
Dublin | |
Upp