Det kom en tyst sekund så jag lånade en kyss. Är jag en bov nu?

Igår...

...fyllde min mamma år, så henne firade vi på bonasera med min mormor och creme brûlée. 

Idag...
Gick mamma och jag och köpte té i stans lilla tebutik och sedan gick vi till dunkers och lyssnade på paneldebatt om mode med b.la. Lars Wallin innan vi gick och såg hans fullkomligt magiska utställning. Det var så fint att jag nästan inte visste var jag skulle ta vägen förutom att stirra storögt på de vackra tygverken. Ypperlig torsdag så att säga.
 
Det är något med torsdagar på min skola. Kanske är det för att vi har sovmorgon och världens skönaste religionslärare eller att vi nästan aldrig fullföljer sista lektionen för att till och med läraren inte orkar stanna kvar på skolan så länge. Hur som helst så är torsdagar trots sin sena sluttid nästan alltid bra. Sen att solen sken idag var inte så pjåkigt det heller.
Vardagligt | |
Upp