Throwback AK

Som många vet har jag hunnit med rätt mycket resande på en tämligen kort tid. En utav de största, första, roligaste men också mest misslyckade resan gick till Anchorage som ju är en storstad i Alaska, USA. Resan, som var planerad att vara ett åt blev om än kortvarig - cirka en månad. Trots allt funderar jag så starkt på att spara ihop stålar så att jag kan åka upp och hälsa på till vintern. Jag hann ju med en runda till USA förra året, och träffade familjen i Orlando. Jag tänkte att det räckte med förra årets visit, men ack vad jag dras åt att boka flygbiljetter. Värt 30 timmars flygresa. Kanske överraska dem till jul? Vill, vill, vill. 
 
 

Downtown Anchorage East

Tre fina vänner som jag längtar efter att träffa

Världens finaste person, som en soulmate nästan

Det möjligtvis bästa med Alaska
Min bästa vän i Alaska, Felix

Och imorgon är det ju äntligen Midsommar!!! Jag ska ta bussen med min kompis Ellinor till landet utanför Båstad, närmade sagt Grevie(?!). Vi ska fira med sill och kladdkaka och goa grabbar till sällskap. Ser fram emot det något så otroligt mycket!
 
Until next time!
Vardagligt | |
Upp