Did you love but never learn?

 
Fem bra saker som händer precis nu:
 
Jag tar snart körkort (typ när som helst), och jag är superskraj och nervös och förväntansfull.
 
The Script kom ut med ett nytt album för någon dag sedan och trots att det inte slår tidigare album finns det inget som slår Danny O'Donoghue's röst.
 
Det är val och trots att det inte verkar gå som jag velat är val det största och mäktigaste med en demokrati, varenda procent är människor och deras val. Våra val och ingen annans. Den som vill får liksom vara med och bestämma och då kan det nästan kvitta vem som vinner för mig, för oavsett om det är en rödgrön regeringen eller en blå så är det vi som valt. 
 
Att ta körkort innebär att jag kan påbörja det jag vill göra, som tagit sådan himla tid och ångest från mig.
 
Jag har aldrig mått såhär bra, eller hur det ska beskrivas. Det är lite som ett vakum mellan allt och inget. Allt är liksom okej just nu!
 
Saker som är lite mindre bra:
 
Det är höst och trots att hösten är så vacker och att jag fyllt nitton år så är det något speciellt med hösten som lockar fram allt jag önskar jag gjort och allt som gått fel. Jag sitter liksom med tända ljus och daltar och saknar saker som jag inte borde dalta och sakna.
 
Det har gått på tok för lång tid sedan studenten och jag har inte gjort någonting alls. 
 
Jag är lite ensam, sådär som man blir framemot hösten. Men sen har jag så många fina vänner, både gamla och nya som spricker upp med solsken.
 
 
 
Vardagligt | |
Upp