Girls chase boys, chase girls


Jag drabbades utav lite nostalgi när min pappa kom och tvingade mig att tömma ett minneskort med bland annat bilderna ovan inuti. Tänk att det snart är ett helt år sedan jag besökte Maja och Paris, för att inte tala om att jag såklart måste göra det snart igen! Jag har haft en himla tur som fått uppleva så många platser, och jag tänker inte på det förrän någon nämner att jag rest rätt mycket ändå. Och jag som alltid sagt att europa aldrig lockat mig har charmats tusen gånger mer av Tjeckien, Tyskland och Frankrike än av USA och Mexico. Nu har jag dessutom ännu en destination framför mig. Dublin. Rätt läskigt ändå.
 
Ikväll, hur som helst, vankas det middagsgäster och jag ska bjuda på goa gamla kyckling fileér med pommes och bearnaise när Johanna, Bea, Issa och Elin trillar in lite senare. Imorgon är det dessutom middag här igen, fast för tolv glada tjejer! Vilken helg som väntar!
Vardagligt | |
Upp