Is this the life you've been dreaming of?

Idag fyller min mamma 45, och det gör min moster också. Det har vi firat med fotoutställning och tvårätters på Bonasera. Dessutom har jag haft lunchgäst här hemma och gjort kycklingwok med nudlar och allt, och viktigast av allt: den var ätbar, om inte riktigt god. Jag har satt tillbaka hyllorna i garderoben och har äntligen något som inte är en skräphörna där inne. Sen, läskigast och bäst av allt. 
Idag bokade jag en enkelbiljett till Dublin. Den 3 november. Helt ensam. Så pirrigt och läskigt och roligt och spännande! Jag är rätt skygg från att göra sådant här, där man måste träffa människor på egen hand och ta 100% vara på lilla jaget. 
Sen vi får vi se hur det går och hur länge jag stannar. Hur som helst så är deta något. Nytt och okänt.
 
Vardagligt | |
Upp