Living in the fast lane

Dagarna går så snabbt att jag inte hinner med och jag har så himla roligt på vägen att jag inte hinner med att dela med mig av det. 
 
Klockan är 21.55 och jag har precis kommit hem från en Sushikväll på Yamamori som öppnade mina ögon HELT när det kommer till Sushi. Jag är matglad men det är inte ofta som mat får mig att njuta som dagens sushi! Adryan och Tina fyllde år så femton var vi från LinkedIn som satt och jämförde språk mellan våra tio olika nationaliteter, skrev namn på Arabiska och skrattade åt ingenting. Precis som det ska vara liksom. 
 
Veckan har varit otroligt långsam, men rätt som det är är det snart helg igen. Imorgon ska vi iväg på Teamnight, eller som jag gärna kallar det... Vinprovning! Jag har det så bra jag. 
 
Snart är det fyra månader i den här staden, mer kilon än så har jag gått upp och fler roliga nätter och dagar har jag haft här än jag haft i hela mitt liv innan detta. Jag har stunder när jag funderar på hur det skulle vara att bo hemma igen eller resa iväg och backpacka men det finns verkligen ingenting här på jorden som skulle göra mig lyckligare än jag är här. 
 
Jag har så mycket som jag skulle vilja visa alla jag känner där hemma, och trots att det finns hundratals som säkert känner exakt som jag om en annan plats så spricker jag nästan av den känslan. 
 
Jag ska verkligen försöka uppdatera här lite mer, för det händer ju väldigt mycket och jag är hemskt dålig på att dokumentera det!
 
 
Dublin | |
Upp