Time's been ticking, heart's been running

Jag är fullt medveten om den otroliga bristen på updatering här inne, men jag har faktiskt inte riktigt hittat energin till det. Tänker alltså inte dra med en "tidsbrist" ursäkt. 

Men jag kan faktiskt berätta lite om min helg! Förra helgen vart jag ute fyra svenska tjejer och Alex, vår aussiefriend, haha. Vi satt hemma hos mig och drack vin och överröstade varandra för att det är så jäkla litet. Men vi fick plats sex personer på två stolar och en säng, gott och väl. 

I fredags däremot följde jag med mina arbetskamrater (läs halva mitt department) till en lite fancy pub som heter House och drack farewell pints med två personer som ska/har slutat och blivit befodrade. Jag har varit lite vettskrämd över att umgås med just mina kollegor för att alla känner varandra så otroligt bra, men som tur är har några Nordics tagit sig an mig och vi hade verkligen en otroligt bra kväll!

Jag lärde känna massvis med människor, och vi promenixade hemåt kring två, råkade få syn på en Rockklubb som min kompis tycker om och vart hemma vid halv sex på morgonen. Men jag hade en otroligt bra kväll i ryggen så jag går glad till jobbet imorgon!
Dublin | |
Upp