Home.

 
Detta har varit en otroligt fin tid - hemma, där jag bör vara!
 
Hela familjen har fyllt år inom loppet av en månad, och jag har gosat runt, träffat mina vänner och lärt mig en hel del om Hotellbranschen. 
 
Jag vet att det är många i min omgivning som är lite förvånade över att jag valde att tacka nej till ett riktigt bra fulltidsjobb där jag tjänat okej, på ett företag med välkänt namn där jag kunnat jobba mig uppåt. Men som många av mina vänner vet spelar det för mig ingen roll om det är bra med pengar eller ett stort företag - så länge rollen är en sådan som jag vet med mig att jag skulle hata mig själv för att ha tagit till slut.
 
Jag tänker alltid med hjärtat i första hand, och det har gått väldigt bra hittills, så därför tackade jag tills lut nej till jobbet jag fick, och älskar hittills mitt nya extrajobb!
 
Till en helt annan sak. Jag träffade Malin på Ebbas, och vi köpte en låtsasväxt till hennes lägenhet som ligger på källarplan. En riktig växt dör alltså på kicken där inne. Här är den, och Malin.
 
 
Dublin | |
Upp